poniedziałek, 24 września 2012

Być dobrym...:)

Dzisiaj akcja społeczna:) Otóż oddawałam krew... Nie pierwszy raz ale za to w jak pięknej oprawie. No i przy okazji oddałam dodatkową próbkę i zarejestrowałam się do Banku Szpiku Kostnego.

Podczas napełniania tego woreczka, przyszła do nas KAYAH i podziękowała za ten czyn:) No i dała mi płytkę z autografem.

Było też kilka telewizji więc pewnie gdzieś tam dziś przemknę w wiadomościach. Akurat o tej porze znalazłam się na pobraniu gdy wszyscy przyszli nagrywać.
Jeśli jesteście zdrowi to oddawajcie krew... Nic nie boli a ratuje życie... Być może Wasze życie też!!!
No i dostaje się 8 czekolad i innych słodyczy... aha i wolny dzień od pracy co wynika z ustawy:)

Kto ma ochotę i nabierze odwagi to dzisiaj do godziny 16 przy ul. Puławskiej 15 w Warszawie trwa finał Bankowiej Akcji Honorowego Krwiodawstwa i można upuścić 450 ml swej krwi:)



2 komentarze: